Klachtenregeling

De Impactfactor doet haar uiterste best om zorgvuldig om te gaan met jouw belangen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. Als dat zo is, dan horen we dat graag van je.

De Impactfactor is aangesloten bij de NOBTRA, de Nederlandse Orde voor Beroepstrainers. Daarmee onderschrijven wij de gedragscode van de NOBTRA en maken we – indien nodig – gebruik van de onafhankelijke klachtencommissie van de NOBTRA.

Bepalingen

1. Als je klacht van persoonlijke aard is, kun je het beste eerst in gesprek gaan met de betrokken persoon of personen. Lukt het niet om er samen uit te komen, dan kun je een formele klacht indienen.

2. Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen binnen acht dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen veertien dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan De Impactfactor. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk, zodat De Impactfactor goed kan reageren.

3. Je klacht kun je mailen naar: info@deimpactfactor.nl of per post versturen naar De Impactfactor, van Lenneplaan 26, 1985 AG Driehuis

4. Binnen drie werkdagen ontvang je een ontvangstbevestiging.

5. Binnen 30 dagen wordt je klacht zorgvuldig behandeld. Als er meer tijd nodig is voor onderzoek, laten we je dat binnen die termijn weten, inclusief uitleg en een inschatting van wanneer je uitsluitsel kunt verwachten. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

6. Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol is, zal De Impactfactor slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 15 van de Algemene Voorwaarden.

7. Als je het niet eens bent met de afhandeling van je klacht of met het oordeel dat deze ongegrond is, kun je je wenden tot de klachtencommissie van NOBTRA.

8. De uitspraak van de NOBTRA is bindend; eventuele consequenties worden zo spoedig mogelijk door De Impactfactor afgehandeld.

9. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en ten voor de duur van twee jaar bewaard.

De NOBTRA klachtenprocedure is terug te vinden op de website van NOBTRA.